عباس کشاورز صفیئی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت سامانه یکپارچه برنامه و بودجه ویژه مدیران مالی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات تحت پوشش شهرداری قزوین در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ کشاورز صفیئی گفت: این دوره آموزشی در 2 روز کاری و به مدت 16 ساعت با حضور 60 نفر با رویکرد آغاز به کار سامانه یکپارچه برنامه و بودجه موسوم به سیبنا برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی مدیران مالی با سامانه یکپارچه برنامه‌وبودجه (سیبنا) عنوان کرد و افزود: در جریان برگزاری این کارگاه تمام حوزه‌های زیرمجموعه شهرداری قزوین ضمن ورود اطلاعات مالی مربوط به بودجه پیشنهادی سال 1399، با نحوه گزارش‌گیری و جمع‌آوری مستندات بودجه در این سامانه آشنا شدند.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی با هماهنگی مدیریت برنامه‌وبودجه شهرداری قزوین و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

 

 

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قزوین