به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت تعهدات و قراردادها با فناوری امضای دیجیتال که امروز در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: قراردادها یکی از مهمترین بخش‌های کاری هر دستگاه و مشخص کننده تعهدات آن نهاد با بخش‌های مختلف است.
وی افزود: به‌ کارگیری تکنولوژی در همه فعالیت‌ها ضروری است و انضباط مجموعه را تقویت می کند به همین دلیل به دسترسی، کنترل، نظارت، شفاف سازی و افزایش دقت مجموعه کمک شایانی می‌کند.
شهردار مشهد با تاکید بر اهمیت تهیه و تنظیم دقیق این سند بیان کرد: بررسی مراحل اجرا، اعمال کنترل‌های لازم، فراخوان، رعایت قوانین و نکات حقوقی سند باید مورد توجه قرار گیرد.
پژمان تصریح کرد: با هوشمند سازی نظام تعهدات، نکاتی را باید لحاظ کرد تا مطمئن شویم تمامی تکالیف خود را به درستی انجام داده و تمامی مراکزی را که نیازمند دریافت آگاهی در این رابطه هستند، غنی ساخته‌ایم.
وی با تاکید بر لزوم برخورداری استحکام در روند انعقاد قراردادها بیان کرد: توجه به منافع قراردادها و وجود پشتوانه برای تعهدات اضافی و منابع مالی پشتیبانی کننده نیز از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
شهردار مشهد با بیان اینکه تمامی مراحل رسمی و قانونی در روند انعقاد قراردادها در شهرداری طی می‌شود و نظرات تمامی مراجعی که در این خصوص دخیل هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: استقرار این سامانه در شهرداری مشهد یکی دیگر از افتخارات این نهاد اجتماعی بزرگ است که خود را با تکنولوژی روز دنیا وفق داده و مسیرها را به روشنی برای کسانی که قصد تعامل با این نهاد را دارند، مشخص نموده است.

 

 

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد